• +40.720.022.530
Fa o programare

Cosul tau

Modifica
  • No products in the cart.

Acest articol este pentru tine, mama care în fiecare dimineață se trezește înaintea tuturor să pregătească micul dejun și pachetele pentru școală, femeia care muncește zi lumină ca toate taskurile să fie finalizate la termenul stabilit, bunica elegantă care nu a uitat să fie femeie, indiferent de numărul anilor pe care i-a strâns și al nepoților care îi calcă pragul casei.

 

Acest articol este și pentru tine bărbatul care caută cadouri pentru 8 Martie pentru iubita, soția sau mama, bărbatul care știe cât de important este un moment de relaxare doar al EI, în care să aibă grijă doar de ea, în care să se relaxeze fără să se gândească la probleme, serviciu, copii, în care să uite de griji.

 

În viață trebuie să ne îngrijim de trei aspecte importante: minte, trup și suflet. Dacă încercăm să neglijăm unul dintre ele, nici celelalte două nu vor funcționa așa cum ar trebui. De aceea, vrem să-ți propunem o soluție care pare să le împlinească într-o anumită măsură pe toate: masajul de relaxare.

 

O ședință de masaj de relaxare, cadoul perfect de 8 Martie pentru orice femeie

 

O zi obișnuită din viața unei femei se învârte în jurul familiei și a responsabilităților legate de job și îngrijirea celor dragi și se concentrează mai puțin pe răsfățul sau relaxarea proprie. Pentru cele mai multe dintre femei, copiii sunt focusul activităților zilnice și de cele mai multe ori uită cât de important este să aibă acel timp în care își pot relaxa mintea și corpul.

 

Masajul de relaxare poate deveni acel moment de care o femeie are nevoie pentru a se echilibra la nivel psihic și fizic, pentru că masajul poate fi considerat fără nicio îndoială o cale de acţiune pentru ameliorarea anumitor afecţiuni sau pur şi simplu un refugiu din stresul cotidian. Există mai multe tipuri de masaj cu o mulțime de efecte benefice asupra corpului și stării emoționale, însă cele mai cunoscute sunt masajul de relaxare, masajul facial, masajul anticelulitic, reflexoterapia, masajul shiatsu, care contribuie în mod esențial la reducerea stresului.

 

S-a dovedit științific prin cercetări medicale și studii de specialitate că masajul de relaxare are beneficii multiple, dincolo de relaxarea psihică. Astfel, s-a demonstrat că acesta reduce anxietatea, îmbunătățește elasticitatea pielii, relaxează în profunzime mușchii și țesuturile, înlătură toxinele din organism și diminuează durerile de spate sau articulare. 

masaj de relaxare

 

Efectele benefice ale masajului de relaxare se văd chiar după prima şedinţă, iar după câteva luni se poate constata o îmbunătăţire considerabilă a calităţii vieţii şi a somnului, creşterea tonusului fizic şi psihic, un aspect mai frumos şi sănătos al pielii şi o stare de bine generală.

 

10 moduri simplu de urmat, pentru a avea grijă de tine

 

Femeia de astăzi este ocupată, are o mulțime de responsabilități care țin de job, copii, soț și prieteni. Nu e de mirare că timpul pentru ea rămâne foarte limitat, uneor chiar deloc. Dar, tocmai acest timp este necesar pentru păstrarea echilibrului și sănătății fizice, dar mai ales a celei emoționale. 

Te așteptăm la o consultație gratuită sau la un tratament estetic potrivit tipului tău de ten!

Așadar, chiar dacă sunt lucruri de care poate ai mai auzit, noi ne-am propus să-ți reamintim câteva principii de viață pe care să le aplici zilnic, pentru că au puterea de a-ți schimba viața:

 

1. Uită de suferințele din trecutUn corp frumos și sănătos are nevoie de o minte echilibrată. Știm că este greu să uiți anumite suferințe care poate ți-au marcat viața, dar pentru binele tău concentrează-te pe prezent și creionează-ți planuri pentru viitor.

 

2. Odihnește-te suficient. Somnul este important pentru funcționarea organismului, dar mai ales a creierului. Neglijarea acestui aspect, considerând că ai foarte multe lucruri de făcut, atrage după sine o mulțime de probleme de sănătate. Dormitul insuficient are consecinţe asupra anumitor regiuni cerebrale, inclusiv neocortexul, amigdala și hipocampusul, care joacă un rol esențial în procesele cognitive, emoţionale și de memorare. Somnul este cel mai important moment în care creierul și corpul se încarcă de energie.

 

3. Bea multă apă. Hidratarea este importantă nu doar pentru a avea o piele frumoasă și ci pentru a-ți oxigena creierul și pentru a gândi mai limpede. Deshidratarea îti poate afecta si starea de spirit, așa că dacă nu ai băut suficientă apă, cel mai probabil te vei simți obosită, irascibilă și ușor iritată.

 

4. Concentrează-te pe lucrurile pozitive din viața ta. Atunci când alegi să te concentrezi asupra lucrurilor pozitive înseamnă că alegi să conștientizezi posibilitățile, fără să negi evidența. Astfel, vei găsi calea cea mai bună de urmat pentru tine, fiind pregătită să vezi noi posibilități pe care nu le-ai fi văzut înainte.  

 

5. Ascultă muzică antrenantă. Muzica are capacitatea de a schimba radical starea de spirit și poate crește randamentul concentrării, eliberând totodată organismul de efectele nocive ale stresului. Ascultă melodii antrenante sau poate cântecul tău preferat, pentru că probabil îl asociezi cu un eveniment plăcut din viața ta. 

 

 

6. Fă o plimbare în natură. O plimbare în natură poate funcționa uneori ca un medicament care aduce un val de energie, mai ales când problema ține de stres. Petrecerea timpului în aer liber ajută la scăderea cortizolului, cunoscut și sub numele de hormonul stresului.

 

7. Practică un sport. Cum să ai grijă de familia ta, dacă nu ai mai întâi grijă de tine? Mișcarea fizică este esențială pentru un tonus bun, așa că poți începe cu exerciții cardio și de tonifiere de 2-3 ori pe săptămână. Vei avea o cu totul altă stare, trupul tău va arăta mai bine iar tu vei fi mai binedispusă.

 

8. Meditează. Poate că nu știi exact cum se face sau îți vine greu mai ales că nu am fost obișnuite cu o astfel de practică. Dar, trăim într-o eră în care cultura se diversifică și avem șansa de a ne bucura de unele obiceiuri care ajută foarte mult. Meditația poate fi o formă minunată de a te elibera de stres și de a lăsa gândurile să curgă pe lângă tine, fără să intervii asupra lor. Doar relaxează-te și urmărește procesul respirației.

 

9. Citește o carte. Nu mai vorbim despre beneficiile cititului asupra stării de bine, îți spunem doar să alegi acele subiecte care îți fac plăcere.  

 

10. Fă-ți timp doar pentru tine. Rezervă-ți câteva minute pe zi ca să fii bună cu tine. Exact, ai citit bine, gândește-te câteva minute la atuurile tale, la trăsăturile tale care îți plac. Iubește-te și vei vedea cum lucrurile din viața ta vor avea o altă aură.

Te așteptăm la o consultație gratuită sau la un tratament estetic potrivit tipului tău de ten!

 

Draga noastră femeie, ce ai făcut până acum doar pentru tine? Nu pentru familia ta, nu pentru copiii tăi, nu pentru soț, nu la serviciu, ci doar pentru tine? E timpul să te gândești și la tine, pentru că doar simțindu-te bine în propria piele, îi poți ajuta și pe ceilalți în mod autentic. Deci, ce spui, ne vedem la o ședință de masaj în luna Martie?